İSTANBUL GAZİOSMANPAŞA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi esnasında istenecek belgeler

İlçemize  sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir:
Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi esnasında istenecek belgeler

 

 

 

3.1. Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge v.b) belgelerin aslı,

 

(Not: İl veya ilçe millî eğitim müdürlükleri adayın elektronik başvuru formundaki beyan ettiği bilgilerle atamaya esas belgelerin uyuşup uyuşmadığını kontrol edecekler ve atamaya esas belgelerden birer nüsha alarak onaylanıp adayın özlük dosyasında muhafaza etmek üzere saklayacaklardır. Bilgilerin uyuşmaması halinde durum Personel Genel Müdürlüğüne bildirilecektir.)

 

3.2. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

 

3.3. Mal bildirimi (il millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),

 

3.4. Elektronik Başvuru Formu,

 

3.5. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

 

3.6. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,

 

3.7. Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydını gösterir belge,

 

istenecektir.

 

Merkez Mahallesi, Çukurçeşme Cad. No.1012 Kaymakamlık Binası 1.kat Gaziosmanpaşa/İstanbul - (0212) 617 44 14 /15

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.