İSTANBUL GAZİOSMANPAŞA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmen İlk Atama İstenen Belgeler

Sözleşmeli Öğretmen İlk Atama İstenen Belgeler

Sözleşmeli Öğretmen İlk Atama İstenen Belgeler

 

İlçemize sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılanlardan göreve başlama işlemi esnasında aşağıdaki belgeler istenecektir:

 1.Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi veya diploma,

varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji;

sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge v.b) belgelerin aslı ve fotokopisi

2. Son altı ay içinde çekilmiş biometrik fotoğraf (6 adet),

3. Mal bildirimi (ilçe millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),

4. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi aslı ve fotokopisi,

5. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,

6. Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydını gösterir belge,

7. Kimlik Fotokopisi

8.Elektronik Başvuru Formu

9.Askerlik Belgesi

 

NOT: Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılan ve halen askerde olanlar ise, muhtemel terhis tarihlerini gösterir belge ile dilekçelerini Müdürlüğümüze göndereceklerdir.

Merkez Mahallesi, Çukurçeşme Cad. No.1012 Kaymakamlık Binası 1.kat Gaziosmanpaşa/İstanbul - (0212) 617 44 14 /15

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.